Eindelijk weer op weg - Reisverslag uit Cadillac, Frankrijk van Marij Nuijten - WaarBenJij.nu Eindelijk weer op weg - Reisverslag uit Cadillac, Frankrijk van Marij Nuijten - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer op weg

Blijf op de hoogte en volg Marij

25 Maart 2022 | Frankrijk, Cadillac

Na een ritmestoornis en wat corona-perikelen zijn we weer vertrokken op een volgende reis. Moet toch nog een keer lukken denken we. Voor de zekerheid hebben we de Santos met wat elektra uitgerust, dat zou nog weleens van pas kunnen komen in de bergen. De konditie is er in de loop der tijd niet beter op geworden. We hebben geprobeerd de schade te beperken door per dag een viertal afleveringen van 'Nederland in Beweging' af te werken, maar of dat veel zoden aan de dijk zet moet natuurlijk nog maar blijken.

We hebben er wel enorm veel zin in. Nu, na twee dagen fietsen richting boot, merken we dat we het erg gemist hebben, maar ook dat de meeste dingen weer gewoon op hun plek vallen.

Op dit moment zitten we op de ferry van Hoek van Holland naar Harwich. Van daar fietsen we naar Portsmouth in het zuiden van Engeland en nemen daar weer een ferry naar Santander in het noorden van Spanje. Dan langs de kust naar Portugal en door naar het zuiden van Spanje. Net voorbij Valencia in Torres-Torres zit ons corona-onderduikadres van twee jaar terug, genoeg reden dus om even langs te fietsen.

De weg terug houdt dezelfde richting aan, maar we nemen natuurlijk wel een andere route. Als alles gaat zoals gepland denken we in augustus weer thuis te zijn.

In onze tassen zitten de Andalusië fietsroute en de Zilverroute. Verder veel kaartmateriaal om de rest goed door te komen. Nee, geen GPS, we houden van overzichtelijke kaarten en van 'de weg vragen', daar hou je vaak de leukste contacten aan over. En zaken om op te laden hebben we trouwens al genoeg bij ons.

Voorlopig is het prachtig weer en hebben we zelfs al kunnen kamperen. Hadden een hectare voor ons alleen en het viel ons alleen in de vroege ochtend wat koud op het dak.

Voor iedereen heel veel groeten

en een hele mooie zomer toegewenst.

Anneke en Marij

• 25 Maart 2022 - 18:06

Tonny:

Hallo meiden,
    Heel veel plezier en een hele goede reis zonder problemen.
    Henk en Tonny

• 25 Maart 2022 - 20:00

Janet De Vogel:

Veel plezier dames en geniet ervan. Bedankt ook voor mijn kaartje - leuk! Groetjes
    Janet en Jan x

• 25 Maart 2022 - 22:10

Renate Popken:

Wat heerlijk dat jullie weer op pad kunnen en zijn gegaan! Geniet er met volle teugen van. We proosten morgen tijdens het etentje op jullie.

• 25 Maart 2022 - 22:28

Jenny:

Wat een lange tijd blijven jullie weg! Een kwart jaar. Hopelijk komen er geen virussen of beren op jullie pad. Geniet zo lang het kan meiden. Vaja con Dios ...of zoiets. X Jenny

• 26 Maart 2022 - 09:10

Gerda Van Der Mark:

Hallo Marij en Anneke,
    Wat fijn dat jullie weer op pad kunnen gaan. En wat een mooie reis hebben jullie voor de boeg. Ik zie uit naar jullie reisverslagen. Veel plezier en mooie momenten!
    Gerda van der Mark

• 26 Maart 2022 - 10:06

Bernadette:

In de laatste 10 jaar zijn jullie nog nooit zo lang thuis geweest. Eindelijk kunnen jullie weer op pad. Die conditie zal vanzelf weer terug komen.
    Een goede reis en veel plezier!

Groetjes Willem en Bernadette

• 26 Maart 2022 - 18:10

Marianne/Marino:

Hoi señoritas! Dat zal zeker verademing zijn weer in (op?) het zadel te zitten. SP is nu dramatisch qua weer maar we zullen zorgen dat het goed is tegen de tijd dat jullie aankomen. Leuke reis verder!

• 26 Maart 2022 - 20:55

Hilda:

Wat leuk weer om over jullie avonturen te lezen. Heerlijk om weer op pad te zijn en ja, die conditie komt vanzelf wel weer, gewoon blijven oefenen. Geniet er weer van en stay safe.

• 27 Maart 2022 - 21:37

Ans Wendel :

Wat leuk om weer reisverslagen te kunnen lezen. Terug naar het ‘normale’ leven. Geniet er van, dan genieten wij van jullie verslagen en foto ‘s.

• 28 Maart 2022 - 10:29

Paul:

Hoi Anneke en Marij,
    Goed te horen dat jullie weer zijn begonnen aan het volgende avontuur. Geniet ervan. En of het nu met of zonder elektro is snel of langzaam maakt niet uit. Pluk de dag. En houd ons natuurlijk met jullie leuke verhalen en mooie foto's op de hoogte. Groetjes, Paul

PS wij ploeteren nog wel even door op ons kantoor :-(

• 28 Maart 2022 - 18:50

Elly:

Wat fijn voor jullie dat je weer op pad bent.Ik hoop dat jullie er weer van zullen genieten.Heel veel plezier en ik volg jullie weer.

• 30 Maart 2022 - 16:22

André:

Leuk dat jullie welgemoed weer op weg zijn. En ik vind het leuk jullie te volgen (en vele anderen zie ik). Voorspoedige reis !

Groeten, André

N.B. Ik vrees dat ik jullie hiervoor een leeg bericht heb gestuurd. Oeps, ineens weg.

• 31 Maart 2022 - 13:17

Jan Van Drunen:

Anneke en Marij.
    Heel veel succes op dit nieuwe avontuur!
    Hopelijk wordt het daar niet zo koud als hier de komende nachten!
    Sterkte al vast!
    Groetjes, Jan.