Weer thuis - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Marij Nuijten - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Marij Nuijten - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Marij

02 Juli 2015 | Nederland, Nieuwegein

Ja, we zijn weer thuis!
Iets teveel goed weer meegenomen voor jullie merken we.....

We hebben er dit keer 7169 kilometers op zitten.
Wat was het weer mooi om een paar maanden rond te trekken op de fiets. Elke keer weer zijn we o zo blij dat we drie jaar terug (alweer) de keuze hebben gemaakt om op te houden met werken en te gaan fietsen. Het is af en toe hard werken, maar wel de mooiste baan die we ooit gehad hebben.

Dit keer sprong Spanje er voor ons uit. Andalusië, La Mancha, Catalonië, het is fantastisch om daar met lente-achtige temperaturen doorheen te trekken. Frankrijk had echt de pech om daarna te komen en de door ons gevreesde Pyreneeën vielen reuze mee na al die Spaanse heuvels.
België en Nederland zijn en blijven hele leuke landen om doorheen te fietsen, zeker nu met dat handige fietsknooppuntensysteem. Voordeel is ook dat je in de " ïk ga naar huis-stemming" komt.

Iedereen bedankt voor het lezen en vooral ook voor de vele leuke reacties. Het blijft heel leuk om die onderweg te lezen.

Veel groeten en tot de volgende reis,

Anneke en Marij

• 02 Juli 2015 - 11:59

Ria Caljouw:

Dag meiden,

Wij kijken inmiddels net zo uit naar jullie volgende reis als jullie! Het was/is elke keer weer een genoegen om (gelukkig) van een afstand met jullie mee te fietsen. Dank daarvoor.
    Hartelijke groet
    Co en Ria

• 02 Juli 2015 - 12:00

Paul Sopers:

Goed te horen dat jullie nog steeds achter de beslissing van toen staan. dat is zeker een goede geweest. en ja we zaten te snakken naar een beetje zon en zijn blij dat jullie die hebben meegenomen. Maar het mocht inderdaad een graadje minder zijn.

Maar meiden, zaterdag begint in Utrecht de tour weer. Qua kilometers voor jullie appeltje-eitje, en die laat jullie dan weer wat andere stukjes an het mooie Frankrijk zien.

Groetjes en welkom thuis!
    Paul

• 02 Juli 2015 - 12:03

Frank Scherpenisse:

Hallo Anneke en Marij,

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Jullie hebben een fantastische prestatie neergezet. Bedankt voor het mooie weer dat jullie hebben meegenomen. De volgende keer zou ietsje bescheidenheid in dit verband wel op zijn plaats zijn.
    Rust nu maar lekker even uit en tot later.
    Groetjes,
    Frank Scherpenisse.

• 02 Juli 2015 - 12:06

Hilda:

Het blijft leuk om jullie reis verslag te volgen.
    Fijn dat jullie weer goed thuis zijn gekomen.
    Ik hoop jullie weer te zien op dinsdag ochtend bij de spinning.
    Tot gauw.

• 02 Juli 2015 - 12:14

Janet De Vogel:

Goed dat Jullie veiling thuis nu Zijn - jammer dat het zo warm is - dat sullen Jullie zeker wel Meriden in jouw flat !!!

Eerst effe bijkomen Dan gaan Jullie zeker de volgende reis planned !! Of we ten Jullie het al ?!!

Tot horns

• 02 Juli 2015 - 16:19

Leo Ria:

Fijn dat het allemaal is goed gegaan .
    Welkom thuis ,en nu even bij komen
    Groetjes van ons .

• 02 Juli 2015 - 17:43

Jan:

Anneke en Marij. Het was weer mooi om jullie verhalen te lezen.
    Wij zijn echt jaloers op jullie.
    Maar we gunnen het jullie van harte!!
    Op naar de volgende tocht!??
    Groetjes, Wilma en Jan.

• 04 Juli 2015 - 21:42

Bernadette:

Dag meiden,

De reis is weer volbracht, fijn dat jullie weer zonder kleerscheuren zijn thuis gekomen. En weer zoveel van de wereld hebben gezien. Nog even en jullie hebben de hele aardbol over gefietst. Even een paar maanden in het land en dan vast weer op naar een volgend avontuur.
    Tot snel.
    Groetjes Willem en Bernadette.