Duitsland en terug naar Nederland - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Marij Nuijten - WaarBenJij.nu Duitsland en terug naar Nederland - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Marij Nuijten - WaarBenJij.nu

Duitsland en terug naar Nederland

Blijf op de hoogte en volg Marij

18 Augustus 2013 | Nederland, Nieuwegein

Na 5200 kilometers hebben we het rondje door zuid-oost Europa volgemaakt. Het heeft een paar potten pindakaas en chocoladepasta gekost, maar we zijn weer in Nederland waar het heel stemmig regent! Net op tijd binnen dus.
Vanuit Duitsland fietsen we via de grote rivieren naar huis. Eerst langs het mooie landschap van de Rijn, daarna via de Roer en de Waal naar Nederland.

In Duitsland zijn we helaas de accu met oplader van het fototoestel kwijtgeraakt. Zoals altijd gebruikten we op de camping de doucheruimte om de accu op te laden. Dat gaat altijd goed, maar nu liep er toch iemand rond die op zoek was naar precies die accu en precies die oplader....... Helaas, de laatste twee weken konden we dus geen foto's meer maken
Nog een geluk dat zoiets je niet in het begin overkomt.

Het was weer een mooie reis. Heel veel gezien en meegemaakt. Het is nu tijd om dat eens rustig te laten bezinken.
Het is goed om weer thuis te zijn.

Veel groeten,
Anneke en Marij

• 18 Augustus 2013 - 09:47

Ria/ Leo :

Goede morgen ,en welkom thuis .
    Fijn dat jullie weer heel terug zijn ,tot gouw .

• 18 Augustus 2013 - 10:27

Frank Scherpenisse:

Anneke en Marij,
    Welkom in Nederland.
    Na het prachtige weer in de (bijna) afgelopen vakantieperiode is hier een regenbuitje wel goed. Ik hoop - na de overstromingen in midden-Europa die jullie moesten ontberen - ook dit milde Nederandse natuurverschijnsel ook voor jullie draaglijk is :-).
    Het perspectief in Nedeland voor de komende dagen is overigens goed: ZON!
    Leuk dat jullie weer een prestatie van formaat hebben geleverd.
    Groetjes, Frank.

• 18 Augustus 2013 - 11:13

Henk En Tonny:

Welkom thuis en we horen vast nog wel meer over jullie avonturen als we elkaar weer zien. Het regent nu maar dat hoort nu eenmaal bij een Hollandse zomer. Het wordt ook hier wel mooi weer.
    Groetjes,
    Henk en Tonny

• 18 Augustus 2013 - 12:43

Hans Cuvelier:

Welkom thuis, Wanneer komt er weer een nieuw avontuur met mooie verhalen? Ik vind het altijd erg leuk om te lezen.

• 18 Augustus 2013 - 14:36

Paul En Gonza:

Goedemiddag dames.
    Blij om te lezen dat alles goed met jullie is. Ben benieuwd naar jullie verhalen.
    We spreken elkaar wel binnenkort.

Groetjes,
    Paul en Gonza

• 18 Augustus 2013 - 21:34

Elly Lodder:

Dat hebben jullie dus weer geflikt.Mooie prestatie.Ik heb genoten van jullie verslagen.
    Groetjes Elly

• 18 Augustus 2013 - 22:40

Bernadette:

Dag meiden,

Fijn dt jullie weer heelhuids zijn thuis gekomen!
    Het zijn weer heel wat kilometers die jullie hebben afgelegd pffff.
    Ben benieuwd hoe lang jullie thuis blijven en wat jullie volgende reis wordt!
    Tot gauw.
    Groetjes Bernadette

• 19 Augustus 2013 - 00:22

Jenny:

Home Sweet Home..home is where the hart is..oost west thuis best.. voor even dan...
    En een beetje Hollander gaat ook gelijk weer klagen over het weer... maar gelukkig de komende week wordt het nog even zomer/nazomer...
    Maar hoe dan ook goed dat jullie weer heelhuids thuis zijn...

Kussie, Jenny

• 23 Augustus 2013 - 16:17

Ria Caljouw:

Blij te lezen dat jullie het toch ook weer "goed" vinden om thuis te zijn. Nou wij vinden het ook wel rustgevend dat jullie heelhuids zijn teruggekeerd van ruim 5000 km fietsen. Tisnieniks zullen we maar zeggen. Het was leuk om jullie te volgen en wat mee te krijgen van het wel en wee in en op weg naar de verschillende plekken. Die laatste wee had duidelijk niet gehoeven!
    Geniet van het komend weekend en lieve groet
    Co&Ria Caljouw